tisdag 12 april 2011

Ny familjemedlem!

Mamma har varit ute och plockat!!

Nisse

Oj, vad tiden går....det var länge sen jag tog mig tid att skriva här, det har hänt så mycket här hemma. Pontus fick blindtarmsinflammation, så han har blivit opererad. Vi har fått en ny familjemedlem som heter Nisse.
Det har gått fort för våren också, nästan all snö är borta!! Roligt att se tomten vid huset, som vi bara har sett med snö förut. Vi inser att det är ganska mycket jobb med den också....lägger ut några bilder på tomten snart.

4 kommentarer:

  1. Jisses så söt Nisse är!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken liten sötis!
    Ha en finfin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Visst går tiden fort men vi slipper snön.
    Du vann kuddfodralet på in tävling på bloggen.
    Jobbar du kvar på söderskolan? Då kan jag skicka med My den till dig. Ha det så bra,
    Kram Biegitta " Björklyan"

    SvaraRadera
  4. Ja det är verkligen skönt att slippa snön =) åh, va roligt!! Vann jag?! Jag som aldrig brukar vinna nåt =)
    Jag jobbar kvar på söder så det går jättebra att skicka det med My =) kram

    SvaraRadera